seninde ailende bakan var galiba bunlari gülerek yazdıgına göre
Benim babamda annemde emekli, bende bir özel kurumda çalışıyorum aldığım maaş hiç bir halta yetmediği için ek iş yapıyorum. Ailede bakan yok yani. Önce okumayı okuduğunu anlamayı bilmek lazım.
Ordaki alıntıladığım ve altına yazdığım sözü ben değil Faruk Çeliğin kendisi söyledi. Bende ağlanılacak hale güldüm, sana mı sormam lazım gülerken? Biraz düşünmeyi deneyin.
Ekleme: Hem bana çatacağına dalga geçer gibi 800 lira büyük para diyene, karışımı yasaklıyoruz diyip ucuz et imkanını engelleyenlere, etin içine karışım ya da hindi tavuk değilde neresini katıyorsunuz demeyenlere çat.
Selametle