Bu arkadaşın yazarlığını kesinlikle tavsiye etmiyorum.
500 kelimelik 10 adet makale için anlaştık yalnız anlaşmadan önce 4 tanesi bugüne lazım yetiştirebilirmisin diye sorduk, bize yetişir dedi ve yetiştiremedi işimi bozdu. Hadi onu geçtim işim 1 gün aksadı. Ama gönderdiği bir yazı var aslında buraya atsam tam bir komedi olur aynı cümleleri evirip çevirip yazmış 500 kelimeyi tamamlamak için ve ortaya manasız cümlelerden kurulu koca bir anlam karmaşası içinde bir yazı çıkmış. İlk bir kaç cümleyi okuyan sonra devam etmez okumaya yani, o derece.
İtiraz ettiğimizde de bize pişkin pişkin kolaysa gel sen yaz diye cevap verdi bir de.
Ona daha çok kızdım. Halbuki dese abi kusura bakma aceleden oldu falan filan diye bir yalan dahi uydursa bir şey demiyecektim.
Fakat bu notu buraya düşmemek bu işi layıkı ile hakkını vererek yapan yazar arkadaşlara haksızlık olurdu.
Velhasılı bu arkadaşın 500 kelimelik yazı yazma kapasitesi yok. Zira sıkıştığı zaman cevaben kolaysa gel sen yaz diyor.

Ama 200-300 kelimelik yazı kabiliyetini bilemem onu da belirteyim.