tncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende istiyorum ya en azından 3 tane yapmış olsaydınız.
Kısmet işte. İlerde belki.

Alım durmuştur arkadaşlar. İlgi ve alakanıza teşekkür ederim.