Arkadaslar merhaba ilk kez araba alıcam 10 - 12 mılyar arası butcem var ılk kez araba sahıbı olucam ıcın bıraz tedingirim yıllardır bırıktırdıgım param bu internette Ranault Megane 2,0 RXT buldum 12,750 ıstemıs fıyat 12,00 alırım dıye dusunuyorum bu aracların her hangıbı bır sorunu oluyormu tavsıye edermısınız kullanan arkadaslar neler onerır nelerıne dıkkat etmelıyın aracın almadan once ustaya goturecem ama genede sızlerın fıkırlerıne ıhdıyacım var.

Araç link : Tıkla

not : konu yanlıs yere actıysam mod. arkadaslar kusura bakmayın.