ferhat007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak kardeşim.ben sana dilimin döndüğünce cevap vereyim.

1)Ben o hoca yada bu hocanın dediği hiçbirşeye bakmam......demişsin
Bazı insanlar hayatını islamı öğrenmeye ve öğretmeye adar.benim gibi günde 16 saat çalışan biri için bu çok zordur.ben onların sohbetlerinden yararlanırım.

2)Neden gidip kitabı okumak varken başkalarının söylediklerini dinleyim ben ?

Çünki herkes her okuduğunu anlamaz.Kur'an ın meal'inde bize birçok yabancı kelime vardır.Hoca dediğin kişiler hayatını arapça öğrenmeye ve yazılanı anlamaya adamıştır.Onlar bile hayatını adayıp öğrenmedikleri şeyler varken sen nasıl anlayabilirsin?ve herkes her yazılanı aynı şekilde anlamaz.
3)Umarım hepimiz cennete gideriz ve bu konusmanın devamını cenette sürdürürüz.

Cennette bu muhabbete yer yok kardeşim.

Yazdıklarından öyle anlıyorumki.kemalist düşünceyi öğrenmeye ayırdığın vakti islamı öğrenmeye adasaydın daha iyi olurdu.

Seni , ananı , babanı , dedeni , sülaleni o az önce saydığın hocalar kurtarmadı kardeş.

He Mustafa Kemal bu ülkeyi kurtarmasaydı şu anda İslam'a ayırdığın vakitlerini Papaya ve vaazlarına ayırmak zorunda kalıcaktın.

Ecdadını bilmemek kötü birşey