10 TL'ye logo yapanlar mevcut. Bu olabilir bende yapıyordum 10 TL'ye.
Fakat kimsede beğenmezsem ödeme yapmam, böyle böyle, şöyle şöyle kurallar koymadı.
Koyamazda ayıptır yani 10,20 lira için bu kadar şey istenmez.