sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek sorun Bekir ve Volkan 'dı bana göre. Fenerbahçe daha güzel oynadı. Hakem fenerbahçe 'nin net golünü vermedi. İyi yönetemedi maçı. Sonuç olarak ne olursa olsun güzel futbol için teşekkürler Aykut hoca ve ter akıtan futbolcular.
inş aykut hoca böyle devam eder