Rorschach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çan eğrisi var ondan dolayı böyle gelmiş.

Şimdi anladım, teşekkür ederim.
Vizelere girebilseydim, sanırım hiç bir dersten kalmayacaktım.