Meireles ile Baroni neden oyundan çıkarıldı hala anlamıyorum.
Ama GS ile arada 1 puan farkta olsa, 3 puan fark önde bile olsa Fenerbahçe gerçekten bu oyuncularla, bu oyunla şampiyonluk potansiyeli yok.

Eskiden FB derbilerin kralıydı be...