Konu
Anında Dönüş Alexa 5 Yıldız+Yorum Dayanışması!
03-03-2013, 16:32:41
#1
Sananeyli
yorum yaptım ama galiba onay süreci var.Kendi nickimle yaptım.
http://www.alexa.com/siteinfo/istikamet.net#