Halen yarım kalan iş bitirilmedi neredeyse 1 ay oldu Msjları okuduğunu halde dönüş yapmıyor telefonları açmıyorsun senin Keyfini mi beklicem ben ? yapmıyorsan ücreti iade et uğraştırma beni yeter bu kadar vaktimi çaldığın.