O kadar yazı yazmana gerek yoktu, karaborsacı olmadığını ispatmak için "Bilet fiyatları çıkış fiyatları" ile aynı yazmanız yeterli olacaktı ama malesef o yazdıklarınız boşa bu yaptığınız resmen kara borsacılık.
Ama r10 allaha emanet ıvır zıvır herşeye karşırır bir sürü saçma yasak getiririlir ama karabosaya izin verir, illegal maç linkine izin verir, pitbul satışına izin verir.
İsteyen istediğini düşünmekte özgürdür hocam ben bişey diyemem. Zaten biz şuan çok kötü bir durumdayız. İsteyen burda küfür etsin, hakaret etsin umruma gelmez.
Karaborsacılık yapacak olsam seçeceğim adres R10 olmaz..
Konuya son mesajımdır benden sonra isteyen istediğini yazsın. Moderatöre de gün içinde biletin görüntülerini göndereceğim inşAllah