dumanı icinemi çekiyor hocam. Videosu yokmu acaba..
http://www.youtube.com/watch?v=ya9K1XYIaoU
Buyrun hocam videosu mevcuttur,
Satışımız Devam Ediyor...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:26:43 -->-> Daha önceki mesaj 13:25:51 --
Peki Çektiği Duman Ne Olarak Çıkıyor Hocam?
Video paylaştim hocam incelerseniz sevinirim,
Satışımız Devam Ediyor...