1 kitap parası verdim şuana kadar üçüncü kitap bile e-posta adresime gelmiş şimdi düşünüyorumda keşke ilk kitabı aldığımda x2 yada x3 ödeme yapsaydım umarım hakkını helal edersin ellerine sağlık yine müthiş bir seri olmuş dilerim allahtan basımını nasip eder.