Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 2 defa benzer satış yapmaya çalışan biri olarak, r10 un 2. el iPad satışına uygun bir yer olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. fiyatı ölü bir hale getirmeyin bence cihazınıza yazık
ilginiz için teşekkürler satabileceğim bir yer varmı bildiğiniz ?