bu konuyu açmamdaki neden;
Acaba bana kullanıcılar gerçekten mailden mi geliyor yoksa otomatik gösterim yapan sitelerden mi geliyor çözemedim.
Mesela sayfayı 10sn izletim sonra farklı sayfayı açtıran yabancı sistemler var ya onlardan bahsediyorum.
sitemdeki sayacı kontrol ettiğimde türkiyenin farklı farklı yerlerinden geldikleri görünüyor.
Kullanıcılar bot olabilir mi ? yani bot ile çalışan bir sistem midir acaba bu neden iframe kullanılsın ki :S