LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa domain aldım ben buradan, bu kadar ucuz olduğuna göre net bir şekilde güvenilirdir demek zor. Fakat başka bir kampanya daha bulup godaddy'e taşıyacağım domaini.

transferde sorun çıkarmadıklarını okudum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:42:18 -->-> Daha önceki mesaj 15:40:51 --



evet hocam, 1,5 tl limitli sanal cc'den aldım, 1,41 kuruş civarı bir şey kesildi.

linkin sonuna ?promo=NCDISC0034 kodunu ekleyip sayfayı yenileyip dener misiniz ?
sana güvenerek alıyom hocam aynen en kısa zamanda godaday e tasırız