Selam ,

90,05€ Ukash 212TL'ye bırakacağım.
Kur 2,37 gibi birşey oluyor sanırım.
Önce kod isteyecek arkadaşlar hiç yazmasın , daha önce çok miktarda satışım var itraderim de görebilirsiniz.
Ödeme : İŞBANK

Hayırlı forumlar.