Arkadaşlar merhaba, yeni bir girişim için bir hizmet verdim, ancak karşı taraf borcunun ne olduğunu sorunca kaç söyleyeceğimi bilemedim sizlere danışmak istedim.
Toplamda 80 liraya domain ve hosting alındı bir yıllık, ücreti karşı taraf ödedi. Buna ek olarak domain yönlenmesi, kişilere 10 tane mail açılıp bu maillerin telefona ve pc'ye nasıl kurulacağının gösterilmesi, bir giriş sayfası hazırlanması kısmına kadar yardımcı oldum.
Şimdi karşı taraf borcum nedir diye soruyor, kaç demeliyim? Veya demeli miyim? Muhtemelen gelecekte yapacakları web sitesinin (php) kodlamasını ve tasarımını da ben yapacağım, ama "muhtemelen". Kesin değil.
Ne öneriyorsuunz? Teşekkür ederim şimdide.