eğer gerçekten kaliteli bir siteniz varsa lokasyon falan değiştirmeyin arkadaşlar. 1 yıldır 1. sırada olduğum 3 kelimeden 2 3. sıralara geriledi sitem. şimdi eski sunucuya geçsem mi diye düşünüyorum. bu sefer ya daha mı kötü olur diye düşünüyorum