bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.

Kardeşimde mülakata çağırıldı, Mart ayında gircek mülakata. Örgün öğretim son sınıfta okuyor. Mülakatta bunun dezavantaj olduğu söyleniyor doğru mudur?
Okula devam edenlere sordukları mülakatı geçersen okul ve iş i bir arada nasıl yürüteceksin oluyor. Örgün öğretim bu yüzden sıkıntı çıkarıyor devam zorunluluğu var ise.