Hayırlı olsun.
Kardeşimde mülakata çağırıldı, Mart ayında gircek mülakata. Örgün öğretim son sınıfta okuyor. Mülakatta bunun dezavantaj olduğu söyleniyor doğru mudur?
Okula devam edenlere sordukları mülakatı geçersen okul ve iş i bir arada nasıl yürüteceksin oluyor. Örgün öğretim bu yüzden sıkıntı çıkarıyor devam zorunluluğu var ise.