Konu
Galatasaray - Schalke 04 | Şampiyonlar Ligi | 20 Şubat Çarşamba | Saat 21:45
21-02-2013, 00:37:06
#4
by_karahan
Üyeliği durduruldu
Böyle bir zemine böyle bir skor iyi bile. Shalke gol yiyen bir takım o yüzden deplasmanda avantajlı görüyorum Galatasaray'ı