Konu
Galatasaray - Schalke 04 | Şampiyonlar Ligi | 20 Şubat Çarşamba | Saat 21:45
21-02-2013, 00:36:14
#3
sys-tem
Hamit 1 gol atsa sorun kalmayacak gibi ama amrabat bence kaliteli oyuncu. O girdiğinde gs canlanıyor resmen. Tek sorun ağır ve şişirme toplar