Konu
Galatasaray - Schalke 04 | Şampiyonlar Ligi | 20 Şubat Çarşamba | Saat 21:45
20-02-2013, 22:04:34
#4
KukuLera
Maçın başından beri donmadan izliyorum çok yüklenme olmasın diye 3-5 arkadaşa linki verebilirim arkadaşlar
Zaten bilinen bir site. Aman ha site benim değil.