Bırakın bu işleri ya.
Acun Amerikacı diyin, illimunatici diyin, milleti birbirine düşürüyor diyin ama Kürtler için yaptı demeyin.
Ben ne Kürtler bilirim, milli takımı ölümüne destekleyen.
Medya sektörüymüş, oymuş buymuş. Sizin dediğiniz gibi olsa en az izlenecek kanal TRT 6 olur doğuda..
Anlayın artık, memlekette Kürt & Türk yok. Bizim bir arada yaşamamızı istemeyen hain güçler var.
Ve bu güçlerin askerleri, oyuna gelmeyin.