aslinda vardi sanirim...
acilir menü vardi yanlis hatirlamiyorsam istedigini sectiginde ilgili siteye yönleniyor veya aciliyordu ordan bilgileri girerek fatura ögrenebiliyordunuz netopsiyon bi bak istersen