Bu amerikalılarıda anlayamıyorum gitti bukadar çokta demokrasi nağralar ı atmalarına gerek yokki. Amerikada hala idam cezası var, Amerikada öyle bir derin devlet yapısı varki insanlar bir anda ortadan kaybolabiliyolar. Eğer iç güvenliğe bir tehditiniz varsa sizi geyik avlar gibi yollarda ve sokaklarda polisler gözlerini kırpmadan avlıyorlar. Yok özgürlükler yok insan haklarıymış olayları amerikada işine gelirse var işine gelmezse tanımıyor. Eğer şansınız kötü ise ve yanlış zamanda yanlış yerde olmuşsanız amerikan hapishaneleri ve türkiyedeki gibi ye yat olayıda yok veriyolar eline kazmayı akşama kadar rıskını kazandırıyolar. Bukadar büyük bir ülkeyi sigortalı işçi çalıştırarak herhalde inşa edemezler değilmi arkadaşlar :d
Anlicanı amerika işine gelirse görmezden geliyor canını sıkarsan tepene binip anandan emdiğin sütü burnundanda getiriryor Onedenle protestoyla olacak iş değil bakın tonton kim dot com sesi soluğu kesildi sevgili dosya paylaşım sitesiyle oynayıp durmaya başladı