muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 100 lira ve yaptığım işe göre daha fazlasını bir kenara koymak istiyorum. En az 5-10 yıllık bir birikim yapmayı düşünüyorum. Bunun için bireysel emeklilik sistemini önerir misiniz? Birde yeni çıkan %25 devlet desteği var. Bu da bir avantaj sanırım. Bu konuda bilgisi olan biri yorum yaparsa sevinirim.
46 yaşında olmadığınıza göre 10 yıl için bireysel emeklilik sistemine girmeniz yanlış olur. Devlet katkısının tamamına hak kazanamayacaksınız.