Konu
Tekrar Aranızdayım-Sizce Nasıl?
16-02-2013, 13:44:30
#3
CNMRCN
Acayipbiblog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haklısın abi en iyisi sınavdan sonra girmek bu işlere,ilerde yardım edersin inşaallah...
Ne zaman istersen. Eskişehir'i kazan gel şirket kuralım hatta :P