Acayipbiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın abi en iyisi sınavdan sonra girmek bu işlere,ilerde yardım edersin inşaallah...
Ne zaman istersen. Eskişehir'i kazan gel şirket kuralım hatta :P