Merhaba arkadaşlar ben forumda Ptc bölümünü takip etmekteyim. Anladığım kadarıyla türk Ptc sitesi yok !

Peki biz neden türkler için ptc sitesi kurmuyoruz. Yabancı sitelerin bazıları ödemeleri yapmıyor ve biz rahatsız oluyoruz, bundan dolayı türk yatırımcılar neden bu konu üzerinde durmuyor?