Drogba girene kadar rezalet bir futbol oynadık. Artık maç izlemeye giderken ayaklarım geri geri gidiyor. İsteyerek maç izlemeye gidemiyorum. Akhisar'a karşı bile rahat bir galibiyet alamıyoruz. Bu takım böyle olmamalı. Orta sahamız çok kötü.
Selçuk - Yekta - Melo - Hamit - Amrabat - Aydın - Emre = Hiç biri potansiyellerini tam olarak yansıtamıyorlar. Ya da bunların potansiyeli aslında bu kadar. Kötüyüz arkadaşlar. O direkten dönen top gol olsaydı, bugün Drogba konuşulmayacaktı eminim.