Üzgünüz, siparişini şu anda işleme koyamıyoruz.
diyor dün geceden beri.
Sorunu nedir bunun. başka kartımla denedim ondada aynı.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:34:45 -->-> Daha önceki mesaj 17:59:43 --
Cevap verebilecek bi kişi yokmu 21 kişiden ? konuyu okuyan.