Bu olaydan sonra 2 ila 4 gün kapalı kalan sitemin yedekleri mevcut değil. Bu yüzden sitem hala erişime kapalı gözüküyor. Şimdi böyle bi hatayı 2 günde çözen bi firma nasıl olurda bi yedek barındıramaz ya anlamıyorum. Diğer sitelerin almışlar ama 3 ila 4 site herhalde kayıp var ve şuan erişime kapalı sonrada müşterimiz sabır gösterin diyorlar zaten bi sitemiz var 4 gün kapalı kalınca daha kimse girer mi ki o siteye Allah aşkına siz söyleyin.