ersinbasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimle kişisel olarak konuşma. Benim seninle kişisel konuşmam olamaz.
Arkadaş haklı. Bende elimden gelen yardımı yaptım ona. Ben belgeli şekilde genele konuşuyorum, sen belgesiz şekilde bana konuşuyorsun. Bana cevap verme. Al sana bir belge daha. Alakam yok diyorsun ya. Aynı twiti sen de atmışsın.
Ekran görüntüsü:

Daha yorum yazmıyorum.

Ersin Hoca, Tolgayla ayda bir yüzyüze görüşürüz bu koymuş olduğunuz profille uzaktan yakından alakası yok.