Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadıköydeki son maçta staddaydım şimdi bana deme orda siz bağırdınız biz Fenerliler sustuk he. İlla konuyu saptıracaksınız ya. Resmen çıtınız çıkmadı, basının şişirmesi sizin stadınızda olur her stada sıçramaya çalışmayın.
Bu basin da hep sisiriyor, citimiz cikmadi degil mi?

Izliyor musunuz maci?