EvrenHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerde olmasam 200 demiştim şuan.

GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hayırlı tezkereler hocam. Sağlık olsun Geri döndüğünüzde daha iyisini alırsınız inşallah. Bizim arkadaşlar çok sağlam domain getiriyorlar. Açık arttırmalarımızı takip edersiniz geldiğinizde