Ödemeyi ne ile alıyorsunuz? En hızlı hangi yönteme ödüyorlar?

Edit: Ohaa 15 euro birikmiş bi hesabım vardı bi bakayım dedim aylar sonra, 75 euro olmuş

Edit2: şu an ödeme istedim webmoney hesabı açıp, bakalım ne zaman gelecek.