o zaman bu konuyu açmayacaktın arkadaşım. ölü doğmuş bir proje için seni pohpohlayacak boştan yere sırtını sıvazlayacak değilim. tarafsız bakamıyorsun, şimdi için içini yiyordur dünyayı baştan yaratmış gibisin ama heves sadece. eleştiriyi kaldıramıyorsan bu konuyu açmayacaktın. bana yazma etme diyemezsin. aklını başına topla işine bak. hadi rast gele.
Ben size yazmayın etmeyin demiyorum , yazmazsanız sevinirim dedim.
Ayrıca sizi ilgilendirmiyormuş öyle dediniz ? O zaman neden yorum yapıyorsunuz çok saçma değil mi ?
Ben size projenin geleceğini sormadım farkındaysanız .