aynı şeyi bende yaşadım -60 cezası diyorlar buna, fakat tepelerde hep spam siteler çıkarken neden biz dürüst insanların siteleri zarar görüyor.

Örneğin ben, yaklaşık 5 yıldır yönettiğim site hiç bir backlink çalışması yapılmamışken bu güne kadar hep özgün içerik girerken, ve hiç bir şekilde bot program vs.. ile çalışma yapmazken, videoları resimleri kendi sunucumda bulundururken hiç bir şekilde başka bir siteye link çıkışı yapılmamışken, ve 5 yıldır her gün düzenli olarak içerik girilmişken bile -60 cezası verebiliyorsa google sapıtmış gibi geliyor ya da kurunun yanında yaş ta yanıyor bunun başka bir açıklaması yok arkadaşlar...