İnternette bir çok ücretsiz eğitim videoları ve kaynakları var bence ücret vermektense bunları takip etmen, araştırman daha makul ve mantıklı olabilir. Nihayetinde bu konuda öğrenebileceklerin sınırlı olabilir. Ama kendin araştırıpta bulursan akılda kalıcılığı daha fazla olur. Tecrübe sahibi olursun. Bu benim şahsi fikrim başkaları katılmayabilir. Öğrenmen uzun sürse de ezberlemiş değil öğrenmiş olursun.
1.Linkte ağırlık olarak HTML5-Javascript-Css3-jQuery Mobile ile mobil uygulama geliştirme üzerine durulmuş. iOS ağırlıklı değil.
2.Linkte ağırlık olarak Objective-C dilinin dersleri bulunuyor. Sınıflar, Hafıza Yönetimi, Metodlar, Objeler, ek olarak uygulamayı kabul ettirme,yayınlama gibi süreçler anlatılmış.
3.Linkteki ders programı daha çok uygulama geliştirme ve pratik içeriyor gibi. Hiçbirşey bilmiyorsan bu paketi satın alman biraz ağır kaçar.
Amacın sadece Objective-C dilini öğrenip, uygulama geliştirmekse 2.Ders Paketini satın almanı öneririm.
Teşekkürler yorumlarınız için