Konu
2 modemi birbirine bağlayan oldu mu?
27-01-2013, 23:58:49
#4
tisinamy
2. Modemin arayuzunu bilmiyorum fakat yapi hepsinde aynidir. DHCP ve WAN'i kapatiyorsunuz. 2. Modemi repeater olarak kullanmaniz gerekiyor yani.