Bence çokta doğru bir karar olmuş ki zaten kadroya alınmadan önce mutlaka sneijder'e sorulmuştur. Düşüncem sneijder izin istemiş olabilir çünkü yeni bir ülkeye geliyor yeni bir takım ve beklentiler adaptasyon süreci vsvs göz önünde bulundurularak bence sneijder kendisi istememiştir.