Ben sırf bu yüzden sanayi ve resmi olmayan yerlere arabam yalnız bırakmıyorum,onlarda hiçbir güvence yok.Siz siz olun yetkili servisler dışında bir yere araba verdiğiniz de başında durmaya bakın.Tüm arabaların anahtarı üstünde bir şekilde sağında solunda bekletiliyo.Bende buzlanma nedeniyle arabayı vurdum,sırf bu olayı daha okumadan boyle birşey olabilir diye başlarından ayrılmadım.
Başından ayrılmazsanız hemde sağlam iş çıkarırlar gözünüz üstünde oldugunda.