Arkadaşlar çalışabilirsiniz.

Abisi 2009 yılında bana video hazırlamıştı o zamanlarda kimse yapmıyordu 100 Lira vermiştim forumdan bulmuştum kendisini işinde oldukca iyidir.

Bana hazırladığı video


http://www.youtube.com/watch?v=lKQc0oZpB1M