Hocam herşeyden önce ilk mesajımdan beri yazı şeklime bakın birde arkadaşın paylaştığı loglardaki yazı şekline bu 1. 2.cisi ise log düzenleyerek burada herkez birbirini suçlu hale deüşürebilir. Ekran görüntüsü alabilirmiyiz lütfen.
yahu sen halen neyini lafını yapmaya çalışıyorsun parayı aldın adam isen geri ödemesini de bil.seni kimse burada dolandırmadı ödemeyi yapan benim sen değilsin.