Tartışıp birbirinizi kırmaya hiç gerek yok, sunucu fiyatlarının bu seviyeye inmesine sevinmeliyiz bence, kimin ne kadara sattığı ne kadar kar zarar ettiğini boşverin, her insanın düsünme ve değerlendirebilme yetisi var. Ben yorumcuyu şu tarafta haklı buluyorum, sunucu fiyatlarının aşırı düşük olması bazı fırsatçı merdiven altı sözde firmaların piyasada türemesine neden olabilir, 1-2 ay ödeme yapıp ortadan kaybolabilirler, bu aşamadada müşteri biraz uyanık olacak bilindik firmaları tercih edecek. Hepimizin unutmaması gereken konu yurtdışından alınan hizmetlerin hiçbir zaman garantisi yoktur, rootkit bulaşır saldırı çıkar, saldırı gelir, ² bin mail atarsınız spam yapıyorsunuz derler kapatırlar adamlara derdinizi anlatamassınız ikna edemessiniz, ovhde verilerini kaybeden sunucusunu geri açtıramayan çok firma gördüm duydum, o yüzden fiyata kafayı takmak yerine, yurtdışı verimerkezlerinin uyguladığı katı prosedürleri konuşmak gerek.