Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pozisyon sertti. Zaten Webo'da hiç itiraz etmedi. Rövaşataya kalkılır. Ama saha müsaitse. Bende tam bilmiyorum, doğrumu yanlış mı. Ama yüzünü sıyırmış. Allah korudu.



Yok canım estağfirullah
adamin onundeydi yani onu acikti bjkli oyuncu yandan geldi. kalabalik icinde olsa tamam hakli tehlikeli hareketde ne bilim sari kart yanlis gibi geldi. oyuncunun yaralanmamasi tabiki sevindirici zaten bi amacim yokda dikkatimi cekti yazayim dedm