Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen ne yapsın işleri güçleri yok galatasaray bir transfer için uğraşır gündemi bu olur maç kaybeder gündemleri bu olur. Önce gidin kendi problemlerinizi çözün derler adama.

Maça gelecek olursak gayet kötü oynadık. Emre bugün çok kötüydü gerçekten. Meloyu ve Elmanderi beğendim fakat hocanın ikisine çıkardı. Sözde daha fazla hücum için değişiklik yaptık ama tersine döndü. Kasımpaşanın iki golü de çok güzeldi gerçekten. Defansta problem olduğu aşikar. 2. gol için adamı oraya kadar getirmeyeceksin getiriyorsan vurdurmayacaksın. Sonuç böyle oluyor sonra. Sabri de güzel oynadı bu arada.
Yahu arkadaş sırf fenerliler yapıyormuş gibi bos muhabbet yapmayın Fenerın bir açıgı olur herkes ona yuklenır. Sizin bir açıgınız olur herkes sıze yuklenır. Olay boyle. Sütten çıkmış ak kaşıksınız sanki