yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ne kadar bugüne dek olumlu sonuç aldım diyebilen çıkmamış olsa dahi umarım olumlu geri dönüşler alabılırız hocam. Bende dün yaptım beklemedeyım.İnşallah yarın ' Hesabınızı itirazınız üzerine detaylı olarak inceledik ve bundan sonra adsense program politikalarına daha fazla dikkat göstereceğinize dair yapmış olduğunuz beyanı göz önünde bulundurarak, hesabınızı tekrar aktif hale getirdik. ' vs diye devam eden bir mail almayı ümit etmekteyim
inş kardeşim, hesap almak sorun değil yeniden başvurur sıfır hesap alırım.

Benim derdim, içindeki param Bir umut bekliyorum.