Ehardwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhabalar,

Adwords faturalandırma kısmında bazı sorularım olacak size.

Sonradan ödemeli faturalandırma nedir ? Ön ödemeli faturalandırma nedir ? Hangisini kullanmak daha mantıklıdır ?

Detaylı bir bilgi alabilir miyim zahmet olmazsa ?

Saygılarımla.
Eğer takip etmekte zorluk çekiyorsanız sonradan ödemeliyi seçebilirsiniz. Fakat ben her zaman ön ödemeliden yanayım. Sonuçta ne harcayacaksa sizin belirlemeniz daha iyi.