Hocam merhabalar,
Adwords faturalandırma kısmında bazı sorularım olacak size.
Sonradan ödemeli faturalandırma nedir ? Ön ödemeli faturalandırma nedir ? Hangisini kullanmak daha mantıklıdır ?
Detaylı bir bilgi alabilir miyim zahmet olmazsa ?
Saygılarımla.
Eğer takip etmekte zorluk çekiyorsanız sonradan ödemeliyi seçebilirsiniz. Fakat ben her zaman ön ödemeliden yanayım. Sonuçta ne harcayacaksa sizin belirlemeniz daha iyi.